No video
Quando Rondo - New Ones (feat. NoCap) [Official Music Video]
3:41
4,160,280
Quando Rondo
Reddit
Quando Rondo - New Ones (feat. NoCap)
From The Neighborhood To The Stage Out Now! Stream/Download: quandorondo.lnk.to/FTNH2TSID
Subscribe for more official content from Quando Rondo: 1633.lnk.to/QuandoRondoSubscribe
Follow Quando Rondo
facebook.com/QuandoRondo
instagram.com/quando_rondo
twitter.com/quando_rondo
soundcloud.com/quandorondo
A natural talent, Quando Rondo was once a small child, secretly singing in the bathroom as a 9-year-old boy in Savannah, GA. His natural gravitation towards music lead to him to hip-hop; he began recording his fledgling verses on his cell phone. He quickly gained traction online, racking up millions of views on IN-mys.
Fittingly, he titled his 2018 mixtape 'Life B4 Fame' with the hopes that things would change for the better once his career really took off. He was right-within two days, his mixtape had amassed more than one million streams on MyMixtapez. Things will only go up from there, and if the snippets from his forthcoming Rich Homie Quando project are any sign, he’s only only getting better with time.

टिप्पणियाँ
  • Yackk
    Yackk

    I swear I though this was lil baby wtf

  • Landen Crandall
    Landen Crandall

    In the beginning of the song noCap is off beat

  • buck from75
    buck from75

    Beat and song i like

  • Josh
    Josh

    Bruh sound like lil baby

  • No Effort 2K
    No Effort 2K

    Lol that was suppose to be 12 ?

  • YMcNasty
    YMcNasty

    🐐🐐

  • Ace Leone215
    Ace Leone215

    ..NO-CAP WHOLE STYLE IS SOOOO FUCKING FIIIIIRE..!! ..((THE FACT HE ADOPTED THE AUTO-TUNE/MEDOLY FLOW BUUUT, HE STYLE PUNCH-LINE/METAPHOR HEAVY LIKE A MOTHERFUCKA..!! ..PERFECT BLEND of OLD.&.NEW SCHOOL..!! 👌👌🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥👌👌

  • Ace Leone215
    Ace Leone215

    .."11 THOUGHT ABOUT KILLING MYSELF..// CAUSE I AINT WANNA TURN12"..!! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥👌👌 ..That Shit Was Haaaard..!!

  • LIL MO
    LIL MO

    That nigga sound like lil baby

  • Joker
    Joker

    Who else thought nocap sound like lil baby 🤚

  • George Rivers
    George Rivers

    in-mys.com/watchvideo/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-U5FSKDgk314.html

  • JIGGA Hustle Never Stops
    JIGGA Hustle Never Stops

    🔥🔥🔥

  • YFN TWAN
    YFN TWAN

    Water deep like Michael Phelps after all this pain i felt 🔥🔥💯💪🏾

  • Angel hernandez
    Angel hernandez

    Keepp Your Fucken Head Upp No Capp,, We gotta Face Our Demons.!!

  • Sohail Yasin
    Sohail Yasin

    "everybody round me armed like they aint got no legs" too cold

  • hoodie jashawn
    hoodie jashawn

    Who else think nocap sound like lil baby

  • JayNoWayy
    JayNoWayy

    NoCap sound like lil baby

  • zakol
    zakol

    2:19 “But A that’s how it B I just ain’t C it in you “ ABC

  • Sicker ThanAverage
    Sicker ThanAverage

    This my shit

  • JohnSnow
    JohnSnow

    Everybody Around Me Armed Like They Ain’t Got No Legs 🦵🏾 🧐🥶🥶 🔥

  • Jamal Karim
    Jamal Karim

    Beat???

  • Greenz Kid Musiq
    Greenz Kid Musiq

    No Cap deadass sounds like Lil Baby, no cap

  • Dae Murka
    Dae Murka

    Idk man rondo just hella awkward in all his vids

  • Natzu
    Natzu

    “Stuck in the hood this where my niggas died kinda hard for me to move on”

  • Bleed 2bleed
    Bleed 2bleed

    When u to broke to afford a lil baby ft

  • elijbenn
    elijbenn

    Told em to bear (bear) with me but I lost a couple TEDs (The mf BEAR!)

  • Kenny Robinson
    Kenny Robinson

    “ if I smoke cigarettes by the pack I still won’t play like it Kool “ 🤧🔥

  • Dezz Epson41
    Dezz Epson41

    You gotta be 15 years old lil Cuzz.

  • ツFehsi-YT
    ツFehsi-YT

    “ Everybody Round Me Armed Like They Ian Got No Legs 🤧 “ Hardest Shit Ever

  • YTN Hotboi
    YTN Hotboi

    Felt this song

  • Malika Norris
    Malika Norris

    0:17 close your eyes and think of lil baby

  • Heem
    Heem

    Run around wit them same niggas I ain't thinking about hanging with new ones🖤🤞🏾💯

  • Guwopinese ‘
    Guwopinese ‘

    “Went and got a room with my bitch thinkin will my hoe tell”🔥🔥 yall aint catch dat either 😭

  • Joe Haggins
    Joe Haggins

    Water deep I should of been Michael after all this pain I felt (Phelps) 🤯🔥🔥Michael...Phelps... 🤦🏽‍♂️

    • Zee Ram
      Zee Ram

      Joe Haggins I stg bro ... god bless

  • HipHopGoneViral
    HipHopGoneViral

    Nayborhoods and Trey's together? Shit I ain't mad at it.. surprised but definitely not mad

  • Frank White
    Frank White

    I love the vibeS in this video

  • Travon Moore
    Travon Moore

    like if fire

  • MC StudiosTM
    MC StudiosTM

    Nigga soundin like LIL BABY

  • Rai Granger
    Rai Granger

    Last night I couldn’t hear I was too busy thinking bout death ( deaf) 🤯

  • anthony watts
    anthony watts

    On dogs I thought that was lil baby singing

  • Flipking 300
    Flipking 300

    I remember when he used to say quando rondo niggga

  • Tez Gotti
    Tez Gotti

    No cap Kent bazemore looking ass 😂😂😂💯💯🤦‍♂️

  • B3AMERS
    B3AMERS

    1:40 killed the whole vibe for me..

  • Wilson Wilson
    Wilson Wilson

    Who would you rather be 1. Nba youngboy 2. Quando rondo 3. Jaydayoungan 4. Dababy 5. Lil baby 7. Yougan ace 8. Fredo bang 9. Lil tjay 10. Polo g

  • Ty'jah Williams
    Ty'jah Williams

    I been runnin roun wit them same niggas aint thinkin bout hangin qit new ones if yall never turned on y'all niggas like this

  • Kennedy Newton
    Kennedy Newton

    This is a good song 😻🤑👪👪

  • C Marie
    C Marie

    D

  • itsarii i
    itsarii i

    He sound like lil baby 😭

  • xXKiller14Xx YT
    xXKiller14Xx YT

    no cap= lil baby

  • pink girll
    pink girll

    There is a clear correlation between attentiveness and low self-esteem.

  • Sherry Colbert
    Sherry Colbert

    I don't know why you don't buy new guns and new ones

  • DreamTeam_KingYT
    DreamTeam_KingYT

    No cap sounds like lil baby sub to me😂😂

  • AJBOOM
    AJBOOM

    Wish no cap would sound like this more often

  • Jeremiah Brinson
    Jeremiah Brinson

    2:18 so y’all kno how kicks got soles ? “Threw all of my kick away I got trust issues” hardest bar 😂😂🔥🔥

  • Jeremiah Brinson
    Jeremiah Brinson

    A that’s how it be I just ain’t c it in you

  • Jeremiah Brinson
    Jeremiah Brinson

    0:48 “high speed chase bought a room with my bitch wondering would me hoe tell” y’all didn’t catch the bar???

  • TTV Zuxiiz
    TTV Zuxiiz

    Get me to 10k subs with one video

  • Hershey B
    Hershey B

    Always thought his name was The Backend Child

  • AJB
    AJB

    These two remind me so much of Lil Baby and Gunna, like a younger version of them lol.. crazy resemblance

  • Fyb Colonel
    Fyb Colonel

    Honestly this whole shit really touched my heart with everything I go through this been on repeat quando I definitely felt that in the beginning no cap I def understand where you comin from y'all keep doin y'all things on Crip🚫🧢♿☝🏽🙏🏽

    • Yo bitch blow me like soupひ
      Yo bitch blow me like soupひ

      Fyb Colonel fuck crip but hold your head up jit it can’t rain forever

  • Tyriqe Cobbs
    Tyriqe Cobbs

    Want to take a trip to Arizona cuz all I think about is how imma put my hood on🔥🔥

  • Damien Lua
    Damien Lua

    So slept on,steady slappin this while I chase a bag daily

  • Marcus Hamilton
    Marcus Hamilton

    Token better than you an he white

  • SMOKEY
    SMOKEY

    No cap - No ones ( feat Quando Rondo )

  • Kevin Williams
    Kevin Williams

    🔥🔥

  • x_iMakePlayz_x -
    x_iMakePlayz_x -

    0:43 - 1:10🔥

  • Taylor Walls
    Taylor Walls

    High speed chase went and got a room with my b****, thinking will my hoe tell (hotel)🔥🔥🔥

  • HotBoy Qua
    HotBoy Qua

    Ill go dig up dem old rods iain thinkin bout buyin no new guns classic bar

  • DeizulVevo
    DeizulVevo

    Bih inna thunbnail said walking round w them same stockings i aint think abt getting new ones

  • Adam Bernal
    Adam Bernal

    “ want to take a trip to Arizona cause all I can think is how I’m gon put my hood on “ 🔥

  • Baby Glock
    Baby Glock

    Dude sound like lil baby

  • SEAP0RT SAVAGE
    SEAP0RT SAVAGE

    9️⃣1️⃣2️⃣❗4️⃣🆙️™️©️🧱🏚🌁🌁🏚🧱🏝♿♿♿

  • LilDeeTBG
    LilDeeTBG

    Mobile Stand Up💯💯💯

    • doonie mane mane
      doonie mane mane

      It's crazy b ham right next to us but we fawk wit mobile hard..like a favorite cuzzin From the A to mobile my 2nd home Atlanta stand behind mobile 100% nawl..fr home

  • GangstaPlaysMobile
    GangstaPlaysMobile

    NOCAP REPPING MOBILE💯🥶🥶

  • Corey Wiseman
    Corey Wiseman

    Quando Suck This Should Of Just Been Nocap Song

  • iaam. rayray
    iaam. rayray

    y’all hard kid !🐍❤️❤️‼️

  • HOT BOII
    HOT BOII

    💯🖤

  • Longmoneyvick
    Longmoneyvick

    Ima just go ahead and say it……that pry where he got pulled over was stupid af

  • Angel Costales
    Angel Costales

    I thought this nigga was lil baby😂

  • F Glizzy
    F Glizzy

    Lil baby sounding ass nigga ion even know nobody name “no cap” 😂

  • Jonathan Shamburger
    Jonathan Shamburger

    251 on the map

  • jtmoneyplayz
    jtmoneyplayz

    Water deep I should of been Michael after all this pain I felt [phelt] the swimmer 🥀

  • TIM'MON CALDWELL
    TIM'MON CALDWELL

    this go hard no cap

  • Yo Kojis
    Yo Kojis

    “I told em to bear with me but I had lost a couple Teds 🐻” listen 🔥

  • Mota Vated
    Mota Vated

    Wanna take a trip to ARIZONA 💯

  • fredericmboyam 1
    fredericmboyam 1

    Like if no cap is better than 69

  • Erik Morley
    Erik Morley

    Running round with the Same n*ggas, Ain't thinking bout Hanging with New One's!! 💥🤟

  • T B
    T B

    LIL BABY and gunna super sayain 🔥🔥🔥🔥🔥💯

  • Point Guard
    Point Guard

    1:50 say dawg in the back dont look like what a happen if you give yo GTA character a high top fade🤣🤣 be walking around looking crazy and shit😭😭😭💀💀

  • DoneTrappin
    DoneTrappin

    Y’all can’t cap its feat. Quando Rondo they both went hard tho 🙌🏽💯

  • Crippybre gyal
    Crippybre gyal

    Quando rondo first 2 verses made him legendary 🗣💪👉👉nobody thought of that 💙💚

  • FLamegAnG 400KOD
    FLamegAnG 400KOD

    Dopeeee asf

  • Da Melii
    Da Melii

    Highspeed chase went and got a room wit my bitch thinking would my Ho-tell (hotel)🔥🎶

  • Donavan Johnson
    Donavan Johnson

    This ugly ass nigga trying so hard to be lil baby

  • Wavy visionz
    Wavy visionz

    Water deep I should’ve been micheal after all this pain I felt (Phelps) 🔥🔥🔥

  • Tadiwa _03
    Tadiwa _03

    NoCap already a goat

  • Casual Weird
    Casual Weird

    is that what you call rap in these days?

  • ipkurmom
    ipkurmom

    Whoever thumbs down is ops😂

  • YT_XBuToNBrOkEn 123
    YT_XBuToNBrOkEn 123

    “Imma put this glock to work just pray to god it get off”🔥😈 tell me why this a fyee song but he sounds like lil baby👇🏽

  • daedae huncho
    daedae huncho

    WHY HE SOUND LIKE LIL BABY WIT NO AUTOTUNE🤔😂😂

अगला